O projekcie

Projekt organizowany przez Polską Organizację Turystyczną, Poland Convention Bureau, MPI Foundation oraz MPI Poland Chapter pod nazwą: „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski” .

Celem projektu jest zbadanie wartości rynku spotkań w Polsce m.in. poprzez:

  1. Badania profilowe uczestników spotkań i wydarzeń biznesowych, w tym wydarzeń targowych
  2. Wywiady pogłębione wśród organizatorów, w tym organizatorów targów
  3. Analiza obiektów wystawienniczo-kongresowych

Cały projekt składa się z 4 faz:

  1. Faza 1 – badanie profilu uczestników
  2. Faza 2 – badanie organizatorów
  3. Faza 3 – badanie obiektów
  4. Faza 4 – badanie ilościowo-jakościowe spotkań

Grupą docelową projektu są wszystkie przedstawicieli branży, tj. agencje eventowe, organizatorzy podróży motywacyjnych, tragów, konferencji, różnego rodzaju stowarzyszenia, korporacje, wszelkie obiekty konferencyjne posiadające udogodnienia do prowadzenia konferencji oraz innych rodzajów imprez.